Administratieservice

Heeft u onvoldoende overzicht in uw administratie? De oorzaak hiervan is vaak onzekerheid over papieren die wel of niet weggegooid mogen worden bijvoorbeeld. Vaak bewaart u te veel! Bijvoorbeeld ongelezen kranten en tijdschriften, zodat er zich stapels papier in huis of kantoor gaan vormen. Papieren waar u geen afscheid van kunt of wilt nemen. Dit leidt uiteindelijk tot gebrek aan overzicht. U kunt onrustig worden bij het zien of hanteren van deze administratie en de écht belangrijke papieren niet meer goed en gemakkelijk  terug kunnen vinden.

Ervaring leert dat een buitenstaander inzage geven in de administratie werkt om overzichtelijkheid te creëren. Papieren worden efficiënt uitgezocht en het opbergsysteem besproken en waar nodig aangepast. Zo wordt uw administratie in korte tijd volledig opgeschoond en komt er weer een hanteerbaar systeem. 

Borghuis Financieel Management kan tijdens een eenmalig bezoek uw administratie ‘scannen’ en ordenen. Papieren die weg mogen en die vertrouwelijke informatie bevatten, kunnen door uzelf worden vernietigd of met een papierversnipperaar. Bij grote hoeveelheden papier, bijvoorbeeld een archief of boeken, kan een professionele mobiele versnipperaar bij u thuis komen en alle papieren ter plekke vernietigen.
U ontvangt daarvoor direct een certificaat van vernietiging.

De kosten voor de administratieservice is € 75,- per uur exclusief BTW, met een minimum van twee uren. Bent u geïnteresseerd?
Neemt u dan contact op.